Welcome to the new Seabreeze! - feel free to write to us with comments, or to ask questions.

Forums > Kitesurfing General

whats your fav kitesurfing pic??

Created by Biagro > 9 months ago, 1 Sep 2008
Ozboc
NSW, 13 posts
> 9 months ago, 7 Sep 2008
Thumbs Up

Saffer said...

A friend of mine jumping the new Takoon Nova 3




Fwaaah , did this guy get clearance from air traffic controll before hitting comercial air space .. LMAO


Boc



Saffer
VIC, 4078 posts
> 9 months ago, 7 Sep 2008
Thumbs Up

I was thinking the same thing, I think he qualified to have air hostesses on board and an inflight meal.

kitecrazy
QLD, 66 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up



KiteDevil
TAS, 778 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

wow! Now that's a twin tip!

lemo87
QLD, 130 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

lol, nice pic, while it lasts. Ur gonna got shot for that!

merman
QLD, 431 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

NIPPLES!!! i like that word

burley
VIC, 132 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

She must be setting up up her boyfriends gear.

lotofwind
NSW, 4620 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

Hey Steve,bet your really enjoying the light and colour in kitecrazys favourite pic.

sock
92 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up




lotofwind
NSW, 4620 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

Should of had kitecrazys pic for the funniest caption comp instead of the bear one.

burley
VIC, 132 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

I love kiting, even when the winds not blowing we still find something to do. Sock wins hands down. Huray Huray

toppleover
QLD, 1017 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

Mmmm....nice railey!


elizabethb
QLD, 2081 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

lemo87 said...

lol, nice pic, while it lasts. Ur gonna got shot for that!


In time... Just wait... !?
LOL

merman
QLD, 431 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

nice one sock


yaaay for NIPPLES!!!!!

echostorm
QLD, 1242 posts
> 9 months ago, 9 Sep 2008
Thumbs Up

elizabethb said...

lemo87 said...

lol, nice pic, while it lasts. Ur gonna got shot for that!


In time... Just wait... !?
LOL



Chicks and kiting... I think its time we start seeing some more of your pics here Elizabeth [}:)]

elizabethb
QLD, 2081 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

echostorm said...

elizabethb said...

lemo87 said...

lol, nice pic, while it lasts. Ur gonna got shot for that!


In time... Just wait... !?
LOL


Chicks and kiting... I think its time we start seeing some more of your pics here Elizabeth [}:)]


haha what about USER and alllllll those who complain that I turn these forums into 'all about me' LOL! I guess they just lost it for all of you! haha nahhh

New bikini range[s] n my hot little hands, so some new pictures are coming in the foreseeable future...

Wet Willy
TAS, 2237 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

Oh my God, guys, this was your big opportunity to post some cool photos...duhhh...if you can't even make kiting look good with photoshop and professional models and excellent photographers armed with all the latest gear...what hope is there?

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....



ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

Oh look, a model hanging from a string over Hawaii!! Is it a man or a woman?

Wow! A scantily-clad female! Just like in those car magazines you hide under the mattress!! Now I KNOW kiting is cool!!!


ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Wake me when you have some wavesailing photos to show...oh hell, I'll just go back to the real forum...carry on boosting!!

Wet Willy
TAS, 2237 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

KiteDevil said...

wow! Now that's a twin tip!


looks more like my dog Fido...

Wet Willy
TAS, 2237 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

kitecrazy said...






Here Fido...good doggie!! Now put the kiteboard down and HEEL!!!

Ben De Jonge
WA, 819 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

Wet Willy, don't be a drag dude, those photos are sensational - kites, boards, beautiful women - all good as the saying goes.

Great postings you guys, keep it up.

phrase
WA, 228 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

Mmmm, looks like someone`s doesn`t like the mixture of kiting and chicks???
Maybe we should keep this sport like those boring gentleman only clubs. Nope not for me. I Wish there were chicks like that down my local spot, rather than all the blokes walking around smelling each others b*ms (like real fido`s).
More chick photos please.

echostorm
QLD, 1242 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

Geewiz wet willy... beautiful women combined with a beautiful sport makes a sensational photo. Anyway to answer your call...

manicskier
VIC, 771 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up


AWESOME PHOTO

echostorm said...

Geewiz wet willy... beautiful women combined with a beautiful sport makes a sensational photo. Anyway to answer your call...



Wet Willy
TAS, 2237 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

OK Echostorm, I have to admit that the whale photo is pretty amazing!!

Rhys McClintock
NSW, 995 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

That's very very cool..... (The whale)
Where did you find that piccy?

Jaimie Lee
QLD, 120 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

here's mine..


Me at nationals.. 2007 Naish/North Team Night Kite & Photo Shoot.. Pic: Julian Kidd


Me at the North Youngblood Camp & Mambo 2006.. Pic: Ian Osterloh

hangtime
NSW, 393 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

toppleover said...

Mmmm....nice railey!





This is a man! look at the face?? wtf?

Freeflow
QLD, 133 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

hangtime said...

toppleover said...

Mmmm....nice railey!





This is a man! look at the face?? wtf?


It's David Lee Roth!....................or Michael Bolton?

Buell
SA, 89 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up


Some good shots at

robw.smugmug.com/gallery/749189_pMwiD#P-1-12

Check out photo No.140, photographer and board meet head on a split second after the shot was taken

Cheers

sebol
WA, 741 posts
> 9 months ago, 10 Sep 2008
Thumbs Up

Good call about the bloke face
Ever heard of doggy style???
Bring on the abuse



Subscribe
Reply

Forums > Kitesurfing General


"whats your fav kitesurfing pic??" started by Biagro